The curriculum and the disciplines of knowledge : a theory of curriculum practice / Arthur R. King, Jr., John A. Brownell
所蔵情報を非表示
書誌詳細を非表示
大きさ |
xv, 221 p. ; 24 cm |
件 名 |
LCSH:Education -- Curricula |
一般注記 |
Reprint of the ed. published by Wiley, New York Includes bibliographical references |
分 類 |
LCC:LB1570 DC:375 |
書誌ID |
BB10116558 |
本文言語 |
英語 |
巻冊次 |
ISBN:0882752111 |
NCID |
BA32420305
|
類似資料
-
1
Re-envisioning the MLS : perspectives on the future of library and information science education / edited by Johnna Percell, Lindsay C. Sarin, Paul T. Jaeger, John Carlo Bertot
ePub ebook,hbk.,PDF ebook
-
2
Re-envisioning the MLS : perspectives on the future of library and information science education / edited by Johnna Percell ... [et al.]
[pt. A],pt. B
-
3
野生動物保全教育実践の展望 : 知床ヒグマ学習, イリオモテヤマネコ保護活動, 東京ヤゴ救出作戦 / 大森享編著
-
4
The future as an academic discipline
-
5
環境教育事典 / 環境教育事典編集委員会編 ; 本谷勲, 小原秀雄, 宮本憲一編集代表